TOEGANG Skihütte

  • via de Sint-Elooistraat, Lennik = INRIT SENECOSTRAAT
  • via de rotonde (De 3 Hamers) Delhaize Gooik = INRIT PR. FR. HEYMANSSTRAAT
  • via Frans Luckxstraat, Lennik = INRIT PR. FR. HEYMANSSTRAAT
  • via Kwakenbeekstraat, Gooik = INRIT PR. FR. HEYMANSSTRAAT

Parking:

Er is parking voorzien op de locatie zelf. Mogen wij u vragen om het parkeerverbod in de omliggende straten te respecteren!

Een speciale Parking voor rolstoelgebruikers is voorzien aan de ingang van de hal. Vraag onze Parkingwachters om jullie te helpen.

Oproep

Respecteer de nachtrust van onze buren. Wees stil op onze parking en in de omliggende straten.  Zowel bij aankomst als op het einde van de avond. Hou het a.u.b. voor iedereen aangenaam.

Foto en video

Door Skihütte te betreden geeft iedereen zijn of haar uitdrukkelijke toestemming dat hij of zij gefotografeerd en gefilmd kan worden (“opname”) en dat deze opnames opgeslagen en verspreid kunnen worden. Dit omvat elke film, fotografie, audio en/of audiovisuele transmissie of opname.

Betaalmethode

Skihütte heeft gekozen voor de Cashless betaalmethode omdat het snel en veilig is. Het kopen van een Skihütte betaalkaart kan kan aan de kassa, dit kan met contant geld of bankcontact. Gelieve rekening te houden met een éénmalige activatiekost van € 1,50 per kaart. Indien gewenst kan de kaart nadien kosteloos weer opgeladen worden door de QR code op de Skihütte betaalkaart te scannen met uw camera app, aan ons oplaadpunt.

Het ongebruikte saldo op de betaalkaarten kunt u na het evenement terugvorderen. Dit is mogelijk van 7-12 april 2025 via de QR-code vermeld op de Skihütte betaalkaart.

Indien u na het evenement een verbruiksfactuur wenst, dient u de e-mail te sturen naar info@skihutte.be met de code vermeld op de skihütte betaalkaart en uw facturatiegegevens.
Een verbruiksfactuur kan enkel opgemaakt worden tot max. 3 maanden na afloop van het evenement.

Veiligheid

Aan de ingang kan gevraagd worden om de inhoud van u hand- en rugtassen te tonen.
De brandweer controleert voor de start dat het event voldoet aan alle veiligheidsvoorwaarden. Signalisatie borden worden opgehangen en ons team van stewards en security zal u begeleiden in geval een evacuatie zich voordoet.

Ehbo

Wij zij paraat voor kleine en grote zorgen! Vraag het aan ons team van stewards en security, zij helpen jullie graag verder.